sobota, 24 maja 2014

Helloo!

 
Długo zastanawiałam się od czego zacząć i doszłam do bardzo konstruktywnego wniosku, że od czegoś w końcu trzeba. 


Pomysł pisania bloga przyszedł mi do głowy już dawno temu, nawet założyłam konto, które wisiało w internetowej przestrzeni puste i smutne. Myślę, że po tych miesiącach pustki konto uleżało się na tyle, że pora zacząć.

Nie lubię pisać długich wywodów, każde zdanie podrzędnie złożone wymaga wysiłku umysłowego, więc będzie raczej konkretnie niż rozlegle, ale za to ze zdjęciową okrasą.

Część „Czapla, czyli taka ja...”, do której każdy zainteresowany może zajrzeć mówi coś o mnie, więc nie wydaje mi się żeby był sens powtarzać  jej zawartość. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się Blogowa podróż, w którą chcę Was zabrać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz