sobota, 19 grudnia 2015

Fotograficznie - femme fatale



femme fatale

Dziś o kolejnej sesji, tym razem przed obiektywem stanęła piękna Hania.

Sesja miała być w stylu femme fatale. Chciałam ją zrobić we współpracy z wizażystką, która mogła się ze mną umówić tylko jednego konkretnego dnia - w sobotę. Modelka, z którą byłam na ten dzień i sesję umówiona, poinformowała mnie uprzejmie w piątek rano, że niestety, ale rezygnuje.

Nie chcąc tracić dnia, sesji ani umówionej wizażystki, w piątek bardzo intensywnie poszukiwałam modelki "last minute" :) I w taki sposób trafiłam na Hanię. Pracowało mi się z nią świetnie. Ma dziewczyna potencjał. Jak na początkującą modelkę pracowała iście profesjonalnie. Bez problemu potrafiła się ustawić, słuchała moich wskazówek i wiele też dawała z siebie. Do tego jest bardzo miłą i otwartą osobą. Cieszę się, że umówiona modelka się rozmyśliła. W przeciwnym wypadku ominęłaby mnie tak sympatyczna i owocna współpraca.

Co do samej sesji, najpierw pojechałyśmy do Oli, która pięknie pomalowała moją modelkę. Następnie ubrałyśmy ją w moją sukienkę i pojechałyśmy na miejsce. Trafiłyśmy na świetną pogodę. Grudzień, a tu proszę 5 stopni na plusie i do tego piękne słoneczko.

Zapraszam Was do obejrzenia efektów.

femme fatale
sesja fotograficzna
sesja fotograficzna
czapla z obiektywem
czaplazobiektywem
femme fatale

18 komentarzy:

  1. Dobrze, że modelka w sobotę rano nie zrezygnowała :) Nie wiem czy to wina ustawień mojego monitora - czy zdjęcia są trochę ciemne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są różni i neistety czasem bardzo niekonkretni. Ostatnio modelka w ogóle nie przyszła i nawet nie raczyła poinformować... Ale na szczęście są też takie modelki jak Hania, czyli zaangażowane i pozytywne :) Co do jasności zdjęć, to chyba też muszę sprawdzić swoje ustawienia, bo u mnie wyglądają na jasne...

      Usuń
  2. Bardzo udana sesja! :) Czasami przypadek zdecyduje, że spotyka nas coś ciekawszego niż przypuszczaliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie na ławce - mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie na ławce - mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I świetna sesja wyszła a modelka śliczna☺ dobrze ze udało się tak znaleźć w ostatniej chwili☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ładna modelka. I sam motyw femme fatale świetnie uchwycony - nie wiem, czy bardziej za sprawą makijażu, czy umiejętności dziewczyny, ale już na pierwszy rzut oka widać, że rozkocha i zostawi. :D
    Z jednej strony głupio, że ludzie są nieodpowiedzialni i nie wywiązują się z terminów, a ty musiałaś działać szybko, ale z drugiej - dało to świetne rezultaty, więc dziś już nie ma czym się przejmować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tak, nie ma już czym się przejmować po prostu trzeba wyciągnąć wnioski na przyszłość i dokłądniej dobierać sobie osoby do współpracy. Choć wiadomo, nigdy nie można przewidzieć wyszystkiego :)

      Usuń
  7. Bardzo interesująca modelka:) Aura faktycznie sprzyja sesjom foto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna modelka, wspaniała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostra sesja ... chyba nawet za bardzo /Pat

    OdpowiedzUsuń
  10. Femme fatale jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Piękna modelka i świetna sesja :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń