sobota, 30 maja 2015

Decoupage - numer mieszkania inaczej

numer na drzwi inaczej

Drzwi mojego mieszkania nie miały numeru. Dlatego będąc w potrzebie wymyśliłam sobie, że ciekawie byłoby wykonać go techniką decoupage. I jak pomyślałam, tak też zrobiłam.

potrzebne były:
  • biała farba akrylowa
  • zwykła gąbka do zmywania naczyń pocięta na mniejsze kawałki
  • serwetka
  • klej do decoupage
  • elementy wycięte ze sklejki - ja zamówiłam na allegro
  • bezbarwny lakier do drewna
  • dwustronna taśma klejąca
składniki
Elementy ze sklejki pomalowałam farbą akrylową, przy użyciu gąbki.
decoupage
Serwetkę przycięłam do kształtu sklejki, oddzieliłam jej warstwy, zostawiając sobie tylko wierzchnią. Przyłożyłam ją do sklejki i pędzelkiem naniosłam klej.
klej
Po kilkudziesięciu minutach sklejka była już gotowa. Wtedy klejem vicol przykleiłam do niej pomalowane wcześniej cyfry.
numer mieszkania
Całość pomalowałam lakierem do drewna.
lakierowanie
Po około godzinie lakier wysechł, a numer był gotowy:
sklejka
numer ze sklejki
Do przyklejenia na drzwi użyję mocnej dwustronnej taśmy klejącej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz