niedziela, 3 maja 2015

Fotograficznie

lustrzanka
Swój wpis muszę zacząć od tego, że w ostatnim czasie kupiłam sobie pierwszą w życiu lustrzankę Nikon D70s z obiektywem Nikkor AF-S DX 18-135 mm f/3.5-5.6G ED-IF.

Długo wyczekiwana i wybierana. Nareszcie jest! 

Ze wszystkich przeczytanych przeze mnie forów internetowych wynika, że ten model idealny jest dla początkującego amatora/półprofesjonalisty. Czyli dokładnie dla mnie. Jak do tej pory opinia ta potwierdza się.

 Przed i w trakcie pracy z nowym aparatem:

przekartkowałam liczącą dwieście stron instrukcję obsługi aparatu; przejrzałam kilka książek dotyczących fotografii ,w tym: 
  • „Szkoła Fotografowania”, Peter K. Burian i Robert Caputo,  wyd. National Geografic – bardzo przystępna i ciekawa, polecam na początek,
  • „Fotografia cyfrowa i obróbka obrazu”,  David D. Busch, wyd. Helion – bardziej zaawansowana od poprzedniej, bardziej techniczna, ale nadal  przystępna dla takiego amatora jak ja. Znaleziona na targu staroci w Grodzisku Mazowieckim;
obejrzałam wszystkie odcinki Podcastu „35mm” na youtube.com; 

posłuchałam również rad osób bardziej zaawansowanych ode mnie w temacie fotografii.

Oto rezultat tych wysiłków połączonych z pracą w programie do obróbki PhotoScape:



 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz